HTML

BABAGÁJ-BLOG

Hogyan lesz a babagájból mamagáj és papagáj ? Két papagájgyerek és a gazdi lankadatlan erőfeszítései, egymás megszelídítésére.


sajat_3.jpeg

*

A kép csalás
(a méreteket illetően),
de mi vagyunk rajta,
az igaz.

 

A bejegyzések dobozában
(itt följebb)
mindig csak az utolsó
húsz mesét látjátok.
A többit keressétek
az időrendes
tartalomjegyzékben
(egy dobozzal lejjebb).
A tartalomjegyzék 
általában
nem naprakész,
de ami hiányzik belőle,
azt megtaláljátok még itt,
az utolsó húsz között.

Kommentek

Látogatók

 

07-01-25_1.jpgKépzeld : az előbb (mikor az előző leveledet befejeztem) megkaptam Csipikétől az első RÁCS NÉLKÜLI puszit !!!!!! 

Be akartam csukni a kalitka ajtaját, hogy most már menjenek aludni – Csipi Kisasszony meg éppen ott rágicsálta az ajtóban a befőttes gumit, amivel rögzítve van a kivezető botjuk, hogy ne pattanjon fel, ha rárepülnek.

 A fejecskéje kilógott : nem tudtam becsukni az ajtót tőle.

Mondtam neki, hogy menjen beljebb – de hát nem lehetett, mert neki halaszthatatlan elintéznivalója volt a gumival.

Hogy hatékonyabb legyen az érvelésem, lehajoltam hozzá, és odadugtam az ő feje mellé az enyémet.

Biztos voltam benne, hogy azonnal visszavonul – de Csipike meg se rezzent. Viszont a gumiról kezdett rám terelődni a figyelme.

07-01-25_2.jpgEttől nekem azonnal meglódult a fantáziám, és elkezdtem pusziért udvarolni – bár valójában egyáltalán nem hittem a sikerben.

Arany kis boszorkányom a szokásos mozdulatával oldalra billentette a fejecskéjét és úgy nézett rám, nagy figyelmesen és szigorúan, mintegy mérlegelve a kérésem jogosságát – aztán úgy döntött, hogy egye kutya : legyen meg az örömöm !

Igenis kaptam puszit az orromra !

Rács nélkül, a kalitka nyitott ajtajában !!!

Hát nem vagyok én elkényeztetve ???

 

 

(2007) 

 




Szólj hozzá!







A bejegyzés trackback címe:

https://csipicsupi.blog.hu/api/trackback/id/tr5714684368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása